Profesional askorentzat, enpresa-erakunde baten kide izatea markari balio erantsia emoten deutson proiektu komun handiago baten parte izatea da.
Proiekzio ona izateko garrantzitsua da inguru profesionala ezagutzea. Argi dago inguru horri begira bakarrik lan egiten dauan elkarteak informazino hori emoten jakingo dauala.
Babesa behar da, esperientzia oso garrantzitsua da arazoak konpondu behar direnean, merkatarien elkarte batek emoten dauazan erantzunak garrantzi handikoak dira.
Sektoreko laguntza eta subentzio gehienak komertzianteen asoziazioak bideratzen dituzte.
Albisteekin egunean izateko eta elkartera sarbidea izateko, elkartzean izena emanda izan behar da.
Profesional batek behar du ( honetaz konturatzen ez den arren) bere sektoreko eta inguruko kontaktuak, bere negozioa ezagutzera emateko.
Lan merkatua oso zabala da, zure sektoreko lan poltsa bat topatu ahal izateko , hau oso puntu garrantzitsu bat da.
Prestakuntza edukitzea gauza basiko bat da aptitute edukiak edukitzeko. Sektore baten espezializatutako entitate batek, sektore horretan formatu zaitzake, kurtsoen edo unibertsitateko ikstaro arautuekin.
Merkatari elkarte bate lehen eskutik daki zer behar den profesio horretan haritzeko. Elkarteak 9 arrazoi hauek har ditzake, elkarteko partaiden etekinarentzako, adibidez,: batzuek kontaktuak
eskaini ditzateke, networkings-ak organizatu, beste tailer batzuk, online medioak, sariak organizatu… edo laguntzen kasuan subentzioak eman ahal dizkizute.